Ogłoszenie 1/2023

Informacja z dnia 21.11.2023 r.  o zamiarze realizacji przez Stowarzyszenie Euro-Country operacji własnej.

Zarząd Stowarzyszenia „Euro-Country” realizującego LSR finansowaną ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, ogłasza nabór wniosków na realizację operacji przez podmioty inne niż LGD, zapraszając wszystkie zainteresowane podmioty do złożenia wniosków.

LGD Stowarzyszenie Euro-Country realizujące Lokalną Strategię Rozwoju finansowaną ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, informuje, że zamierza podjąć działania zmierzające do realizacji operacji własnej LGD, o której mowa w art. 17 ust. 6 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności (Dz. U. z 2018 r. poz. 140 i 1625) pod tytułem: „Promocyjnie i edukacyjnie z Utopcem”.

Operacja, której realizacją zainteresowana jest LGD polegać będzie na: opracowaniu materiałów promocyjnych o spójnej szacie graficznej, zakupie infrastruktury wystawienniczo-promocyjnej oraz turystyczno-rekreacyjnej. Wszystkie materiały, infrastruktura powinny: promować obszar i jego zasoby, posiadać grafikę „Utopca" związaną z terenem Euro-Country oraz logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

Na operację składają się:

1. Materiały promocyjne:

  • Paszport z Utopcem, projekt, skład, druk i dostawa paszportu z utopcem, z grafiką z motywem związanym z Euro-Country. Format minimum 105x148 mm pion, 24 strony + 4 strony okładki, druk 4+4, okładka papier minimum kreda 250g, folia na okładce, szyte drutem, środek: papier offset minimum 90g. Nakład 4000 egz. W środku miejsce na pieczątki, dla 20 obiektów atrakcji.. Motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Pieczątki do paszportu z Utopcem, wykonanie 5 sztuk autorskich pieczątek promocyjnych dedykowanych w rozmiarach minimum fi 40 z kolorowymi tuszami do wyboru. Pieczątki w wersji automat zabudowany w osłonę np. z drewna/metalu odpornej na warunki atmosferyczne, odpornej na zniszczenie. Element mocujący pieczątkę w sposób trwały np. linka stalowa. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Ulotka promocyjna Euro-Country, projekt, druk i skład broszury/ ulotki o Euro-Country, specyfikacja: wymiary minimum 21x21 cm, druk dwustronny, papier w środku kreda minimum 130 g , okładka - uszlachetniona kreda bł. minimum 250 g , na okładce Utopiec (który będzie się odbijał w świetle, będzie błyszczący), szyte drutem, druk w pełnym kolorze, 20 stron środek + 4 strony okładki, nakład 1000 sztuk. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Pocztówka promocyjna z Utopcem, projekt, druk i dostawę kartek pocztowych/promocyjnych o Euro-Country. Specyfikacja: klasyczny format A6, wymiary minimum 14,8 x 10,5 cm, karton minimum 300g, uszlachetnienie, folia jednostronnie awers, dwustronnie kolorowe 4+4, 5 wzorów, po 500 szt. każdy wzór. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Mapa promocyjna terenu Euro-Country, projekt, druk i dostawa mapy promocyjnej, minimum 2000 egzemplarzy, format minimum 67x47 cm, druk 4+4, składanie 6/2, papier minimum 130 g g-print. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Magnes z Pałacem w Polskiej Cerekwi, otwieracz z magnesem brązowy. Specyfikacja: minimum 500 sztuk. Grawer laserowy 1 kolor. Materiał podstawowy bambus. Materiały dodatkowe metal. Wymiary minimum (szer./wys./gł.) [mm] 60x60x10. Kolorystyka brązowy. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Magnes z Utopcem, otwieracz z magnesem brązowy. Specyfikacja: minimum 500 sztuk. Grawer laserowy 1 kolor. Materiał podstawowy bambus. Materiały dodatkowe metal. Wymiary minimum (szer./wys./gł.) [mm] 60x60x10. Kolorystyka brązowy. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020
  • Brelok drewniany z Pałacem, minimum 500 sztuk, brelok drewniany z metalową zawieszką do przypięcia w kształcie koła na środku grawer Pałacu w Polskiej Cerekwi, wymiary: średnica min. 6cm, znakowanie grawer, na opakowaniu logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Brelok drewniany z Utopcem, minimum 500 sztuk, brelok drewniany z metalową zawieszką do przypięcia w kształcie Utopca z napisem u podstawy „Śladami Utopca” wymiary: wys.8 cm, podstawa min.5cm, znakowanie grawer, na opakowaniu logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Szklana butelka - bidon z Utopcem, minimum 200 sztuk. Grawer laserowy 1 kolor. Materiał podstawowy szkło. Materiały dodatkowe bambus. Wymiary minimum (szer./wys./gł.) [mm] 63x225x63. Kolorystyka brązowy. Opakowanie pudełko/karton. Kolor opakowania brązowy. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Biodegradowalny bidon-eko z Utopcem, minimum 200 sztuk. Nadruk 1 kolor. Materiał podstawowy 100% biodegradowalny. BIO Bidon minimum 750 ml wykonany z cukru. Opakowanie pudełko/karton. Kolor opakowania brązowy. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Kubek ceramiczny z Utopcem, z bambusową przykrywką z Utopcem, specyfikacja: minimum 200 sztuk. Nadruk 1 kolor. Kubek ceramiczny o pojemności minimum 400 ml o matowej powierzchni. Bambusowa przykrywka i podstawa wykonana z naturalnego korka. Przykrywka idealna do znakowania grawerowego. Wymiary minimum (szer./wys./gł.) [mm] 123x115x88. Opakowanie pudełko/karton. Kolor opakowania brązowy. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zestaw kawowy z Utopcem, talerzyk z filiżanką, projekt, nadruk i dostawa minimum 200 sztuk kompletów. Specyfikacja: Pojemność minimum 200 ml, kolor biały, wysokość minimum 70 mm, materiał: porcelana. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Gra plenerowa z Utopcem, projekt, druk i dostawa gry edukacyjno-promocyjnej, rozkładanej na podłodze, boisku, innej powierzchni płaskiej. Specyfikacja: Projekt, wykonanie i transport do klienta. Wymiar planszy: minimum 3m x 2m, w komplecie minimum 2 kostki do gry wymiary minimum 30x30 cm, minimum 4 duże pionki, minimum 8 x śledzie do montażu, instrukcja do gry oraz torba na planszę i elementy dodatkowe. Trwałe i solidne wykonanie. Realizacja zima/wiosna 2024. Gra ma być elementem promocyjno-edukacyjnym na różnego rodzaju imprezach, eventach organizowanych przez LGD i naszych partnerów. Motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Torba papierowa z Utopcem, projekt druk i dostawa toreb papierowych, w 2 kolorach np. zielonym i granatowym każdy po 500 szt. Format zbliżony do kartki A4, rodzaj papieru kraft brązowy gładki, gramatura 90g/m2, uchwyt papierowy, skręcany, pojemność minimum 7,5 l. Na torbie nadruk w jednym kolorze, grafika naszego Utopca i niezbędne logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Film promocyjny o działalności LGD, scenariusz: wprowadzenie o stowarzyszeniu treści o: produktach lokalnych (np. rękodzieło, sery, miody, wina, zespoły ludow, granty (np. szlak psich łap, punkt widokowy w Jakubowicach), certyfikacja, rajdy rowerowe (oznakowanie ścieżek), bazary z Utopcem, kiermasz wielkanocny, Długość minimum 10 min. Film w jakości Full HD/4K, format kinowy letterbox, ujęcia lotnicze + ujęcia kamerą, narracja lektorska, wypowiedzi do kamery, transkrypcja tekstowa w j. polskim, animowane napisy na ekranie, dedykowana muzyka, przekazanie praw autorskich. Film musi zawierać niezbędne logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Puzzle przesuwne z Utopcem, projekt, wykonanie i transport do klienta puzzli przesuwnych z Utopcem. Wymiar części ruchomej: minimum 120×100 cm, szerokość ramy: minimum 5cm, grubość blatu: minimum 3 cm. Trwałe i solidne wykonanie, konstrukcja aluminiowa, elementy układanki odporne na wilgoć i niskie temperatury. Trzy wymienne układanki pasujące do jednej ramy. Dolna układanka powinna zawierać grafikę widoczną w pustym okienku. Stelaż demontowany – 4 elementy/16 śrub. Wysokość przedniej krawędzi od podłoża: 80 cm, nachylenie: 25 stopni. Stelaż z regulowana wysokością od 60 do 80 cm (co 5 cm). Docelowo puzzle będą przeznaczone do wnętrza Pałacu w Polskiej Cerekwi. Gra ma być elementem promocyjno-edukacyjnym, motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Deski do krojenia z Utopcem, deski drewniane do krojenia z grawerem Utopca. Specyfikacja projekt, grawer i dostawa desek drewnianych do krojenia o wymiarach minimum 28x18 cm grubość minimum 2 - 2,50cm, drewno jesionowe lub dębowe, 200 sztuk. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Projekt materiału-tkaniny, projekt i skład wzoru materiału który będzie wykorzystany do produkcji poduszek. Na materiale różne wersje Utopca, format jpg., png.,tiff z kompresją LZW, skala 1:1, rozdzielczość 150dpi, profil kolorystyczny CMYK U.S Web Coated (SWoP)v2, suma składowych koloru CMYK powinna być poniżej 230%. Plik musi mieć co najmniej 1m długości, ale nie dłuższy niż 5m.Maksymalna waga pliku 1,5GB.
  • Poduszki z Utopcem, uszycie 200 sztuk poduszek. Specyfikacja: wymiary minimum 40x40 cm z wypełnieniem, materiał 100% bawełna, gramatura minimum 140g/m2. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Ulotka promocyjna dot. wiosek tematycznych, projekt, druk i skład broszury/ ulotki o wioskach tematycznych specyfikacja: wymiary minimum 21x21 cm, druk dwustronny papier w środku kreda minimum 130 g, okładka - uszlachetniona kreda bł. minimum 250 g, na okładce Utopiec (który będzie się odbijał w świetle, będzie błyszczący), szyte drutem, druk w pełnym, kolorze, 12 stron środek + 4 strony okładki, w środku teksty i mapa terenu Euro-Country, nakład 1000 sztuk. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Roll-upy dla wiosek tematycznych, projekt, druk i dostawa roll-upów dla 5 wiosek tematycznych. Roll-upy trwałe, stabilne w kasecie z pokrowcem do przenoszenia. Wymiary minimum 100x200cm. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Naklejka znakująca produkt z Utopcem wg. wzoru Euro-Country, wymiary minimum 40x40mm, projekt druk i dostawa naklejek znakujących produkty lokalne, naklejki z logo (znakujące produkt) 1 wzór, kształt koła, papier samoprzylepny, druk cyfrowy kolor, klej trwały, bez uszlachetnienia, nacinanie + ciecie na sztuki, ilość 3000 sztuk.
  • Naklejka znakująca produkt z Utopcem, wymiary minimum 50x50mm, projekt druk i dostawa naklejek znakujących produkty lokalne, naklejki z logo (znakujące produkt) 1 wzór, kształt koła, papier samoprzylepny, druk cyfrowy kolor, klej trwały, bez uszlachetnienia, nacinanie + ciecie na sztuki, ilość 3000 sztuk.
  • Publikacja o zabytkach regionu Euro-Country, projekt, druk i dostawa publikacji o zabytkach regionu, tekst po stronie autora. Publikacja powinna zawierać opisy pałaców, dworów, kościołów i inne zabytki w znajdujących się na terenie gmin wchodzących w skład stowarzyszenia. Książka/publikacja o minimum 96 stronach na papierze kredowym minimum 130 g w pełnym kolorze, w ilości minimum 1000 egz. w oprawie miękkiej. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Książka promocyjna o Pałacu w Polskiej Cerekwi, projekt, druk i dostawa książki o Pałacu w Polskiej Cerekwi, tekst po stronie autora, format B5, oprawa twarda, pełen kolor, 96 str., 1000 egz. w oprawie miękkiej. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • 3-języczny folder promocyjny o Pałacu w Polskiej Cerekwi, projekt, druk i dostawa publikacji o Pałacu w Polskiej Cerekwi, tekst po stronie autora, trzy wersje językowe - polski, niemiecki i angielski. Folder powinien zawierać 32 str (+4 okładkowe), papier kredowy, pełen kolor, 2000 egz. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

2. Szkolenia, warsztaty, wyjazdy studyjne:

  • Szkolenie Socialmedia, szkolenie obejmujące minimum 4 moduły minimum 5 dni szkoleniowych minimum 6 godzin dziennie. Szkolenie w zakresie tematycznym: portal społecznościowy Facebook, Instagram, YouTube identyfikacja, zasady, możliwości, funkcje, badanie oddziaływania wraz z komponentami: Prawa autorskie oraz prawa pokrewne, Podstawy prawne publikowania w Internecie. Wykonywanie zdjęć/video/tworzenie postów. Aplikacje bezpłatne na telefony i komputer. Księgowość organizacji pozarządowych. Zajęcia mają rozwijać wiedzę, umiejętności, a także postawę uczestników zajęć. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew.
  • Catering na szkolenie z Socialmediów, poczęstunek dla 20 osób + 2 prowadzących x 5 dni każde szkolenie będzie trwało po ok. 6 godzin w cenie kawa, herbata, woda, sok, ciastka, małe przekąski/kanapeczki i 1 posiłek ciepły na koniec dnia (w każdy dzień inne danie), zastawa + obsługa. Forma: szwedzki stół. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew.
  • Warsztaty mydlarskie z Utopcem w tle, warsztaty mydlarskie dla mieszkańców terenu Euro-Country. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Grupa docelowa mieszana: dzieci i dorośli do 20 osób, czas trwania warsztatów do 2h, specyfikacja: teoria i praktyka, wprowadzenie, podstawowe informacje dotyczące rodzajów mydeł i surowców naturalnych do tworzenia mydeł, wprowadzenie w zagadnienie zapachów i barwników do mydeł, omówienie materiałów potrzebnych do tworzenia mydeł, wykonanie 2 mydełek (każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko i zestaw materiałów) dodatkowo w ramach warsztatów prowadzący powinien przekazać uczestnikom informacje dot. terenu stowarzyszenia Euro-Country, Utopca, lokalnego dziedzictwa. Warsztaty powinny zwiększyć aktywność i integrację mieszkańców, powinny promować ekologię, ochronę środowiska i wykorzystywać lokalne materialne, społeczne i krajobrazowo-przyrodnicze zasoby. Zajęcia edukacyjne mają rozwijać wiedzę, umiejętności, a także postawę uczestników zajęć.
  • Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki). Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników minimum 20 osób m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).
  • Warsztaty wykonywania świeczek z Utopcem w tle, warsztaty wykonywania świeczek dla mieszkańców terenu Euro-Country. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Grupa docelowa mieszana: dzieci i dorośli do 20 osób, czas trwania warsztatów do 2h, specyfikacja: teoria i praktyka, wprowadzenie, podstawowe informacje dotyczące rodzajów świeczek i surowców naturalnych do tworzenia świeczek, wprowadzenie w zagadnienie zapachów i barwników do świeczek (każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko i zestaw materiałów) dodatkowo w ramach warsztatów prowadzący powinien przekazać uczestnikom informacje dot. terenu stowarzyszenia Euro-Country, Utopca, lokalnego dziedzictwa. Warsztaty powinny zwiększyć aktywność i integrację mieszkańców, powinny promować ekologię, ochronę środowiska i wykorzystywać lokalne materialne, społeczne i krajobrazowo-przyrodnicze zasoby. Zajęcia edukacyjne mają rozwijać wiedzę, umiejętności, a także postawę uczestników zajęć.
  • Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki). Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników minimum 20 osób m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).
  • Warsztaty zielarskie z Utopcem w tle, warsztaty zielarskie dla mieszkańców terenu Euro-Country. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Grupa docelowa mieszana: dzieci i dorośli do 20 osób, czas trwania warsztatów do 2h, specyfikacja: teoria i praktyka, wprowadzenie, podstawowe informacje dotyczące rodzajów ziół (każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko i zestaw materiałów). Dodatkowo w ramach warsztatów prowadzący powinien przekazać uczestnikom informacje dot. terenu stowarzyszenia Euro-Country, Utopca, lokalnego dziedzictwa. Warsztaty powinny zwiększyć aktywność i integrację mieszkańców, powinny promować ekologię, ochronę środowiska i wykorzystywać lokalne materialne, społeczne i krajobrazowo-przyrodnicze zasoby. Zajęcia edukacyjne mają rozwijać wiedzę, umiejętności, a także postawę uczestników zajęć.
  • Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki). Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników minimum 20 osób m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).
  • Warsztaty wykonywania makram, warsztaty tworzenia makram dla mieszkańców terenu Euro-Country. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Grupa docelowa mieszana: dzieci i dorośli do 20 osób, czas trwania warsztatów do 2h, każdy uczestnik powinien mieć zapewnione indywidualne stanowisko i zestaw materiałów. Dodatkowo w ramach warsztatów prowadzący powinien przekazać uczestnikom informacje dot. terenu stowarzyszenia Euro-Country, Utopca, lokalnego dziedzictwa. Warsztaty powinny zwiększyć aktywność i integrację mieszkańców, powinny promować ekologię, ochronę środowiska i wykorzystywać lokalne materialne, społeczne i krajobrazowo- przyrodnicze zasoby.
  • Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników minimum 20 osób m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).
  • Warsztaty krawieckie z Utopcem w tle, warsztaty krawieckie dla mieszkańców terenu Euro-Country. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew. Grupa docelowa mieszana minimum 20 osób, czas trwania do 2h, specyfikacja: wprowadzenie, podstawowe informacje dotyczące krawiectwa, rozpoznawanie tkanin, opis działania maszyny do szycia, część warsztatowa. Dodatkowo w ramach warsztatów prowadzący powinien przekazać uczestnikom informacje dot. terenu stowarzyszenia Euro-Country, Utopca, lokalnego dziedzictwa. Warsztaty powinny zwiększyć aktywność i integrację mieszkańców, powinny promować ekologię, ochronę środowiska i wykorzystywać lokalne materialne, społeczne i krajobrazowo- przyrodnicze zasoby.
  • Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki). Zakup produktów na poczęstunek dla uczestników minimum 25 osób m.in. kawa, herbata, ciasto, owoce, sok, woda, cukierki, batoniki).
  • Wyjazd studyjny - dobre praktyki produkty lokalne. Organizacja wyjazdu studyjnego dla 45 osób członków, mieszkańców obszaru Stowarzyszenia „Euro-Country” w zakresie dobrych praktyk związanych z sprzedażą i promocją produktów lokalnych. Przybliżony termin wyjazdu: zima/wiosna 2024 r., czas trwania wyjazdu minimum 5 godzin. Miejsce docelowe wyjazdu, a także szczegółowy program wyjazdu musi być zaakceptowany przez Zarząd Stowarzyszenia „Euro-Country”. Celem wyjazdu studyjnego ma być wsparcie rozwój gospodarczy obszaru Euro-Country, zwiększenie udziału zainteresowanych stron we wdrażaniu inicjatyw na rzecz rozwoju obszarów wiejskich, ułatwienie wymiany wiedzy pomiędzy podmiotami uczestniczącymi w rozwoju obszarów wiejskich oraz wymiana i rozpowszechnienie rezultatów działań na rzecz rozwoju obszaru Euro-Country. Wyjazd ma rozwijać wiedzę, umiejętności, a także postawę uczestników wyjazdu.
  • Transport na wyjazd, transport autokarowy 45 osobowej grupy, na trasie Cisek, Większyce i powrót, łącznie ok. 28 km.
  • Organizacja spływu kajakowego-wynajem minimum 16 kajaków dwuosobowych z wiosłami, kamizelkami asekuracyjnymi oraz zabezpieczeniem spływu przez strażaków na łodzi motorowej.
  • Catering na spływ kajakowy, minimum: 64 sztuki kiełbasek, 64 bułki , ketchup, musztarda, 32 sztuki kołaczyków z jabłkiem, mleko cukier, serwetki, komplet sztućców i naczyń jednorazowych i 64 sztuki wody w butelce 0,5l.
  • Transport na wyjazd, transportu grupy kajakarskiej minimum 32 osoby z miejscowości Cisek do Ciechowice powrót Lubieszów – Cisek łącznie ok 28 km.

3. Konkurs plastyczny o Utopcu:

  • Nagrody dla uczestników (m.in. plecaki, nerki, czapki z daszkiem, torby na ramię), komplet nagród: I miejsce- równowartość minimum 700,00 zł. II miejsce- równowartość minimum 300 zł. III miejsce - równowartość minimum 200 zł. 3 wyróżnienia nagrody rzeczowe każde po minimum 100 zł.
  • Kolorowanka o Utopcu, ulotka/kolorowanka o wymiarach minimum A4. Projekt, wykonanie i transport do klienta. Minimum 24 strony w tym 4 strony okładki, 7 stron (kolorowanka z przerysowanych prac konkursowych rysowanych, malowanych przez dzieci), 12 stron (ciekawostki o Utopcu, krzyżówka, rebusy, zagadki, na ostatniej stronie odpowiedzi). Druk dwustronny, papier w środku minimum 120g, okładka kreda bł. minimum 250g, okładka uszlachetnioną folią błyszczącą lub matową, szyte drutem, druk w pełnym kolorze, nakład 1000 sztuk. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Gra double o Utopcu, minimum 31 kart o średnicy minimum 90 mm, kolorowy nadruk, pudełko minimum 95x95x23 mm indywidualnym projektem, foliowane. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

4. Konkurs fotograficzny o zasobach terenu:

  • Nagrody dla uczestników konkursu fotograficznego:
    • Nagrody dla uczestników konkursu 3 wyróżnienia torby na sprzęt;
    • Nagroda - III miejsce wydruk fotografii + nagroda rzeczowa;
    • Nagroda - II miejsce wydruk fotografii + nagroda rzeczowa;
    • Nagroda - I miejsce wydruk fotografii + nagroda rzeczowa;
  • Wydruk fotografii, projekt, druk i dostawa 20 sztuk obrazów na płótnie, rozmiar od 40x60 cm. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Catering na wernisaż, poczęstunek dla uczestników wernisażu dla minimum 50 osób: kawa, herbata, woda, sok, ciastka, owoce, małe przekąski/kanapeczki, zastawa + obsługa. Forma: szwedzki stół. Miejsce realizacji: ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew.
  • Kalendarz Utopcem, kalendarz promocyjny na rok 2025, projekt, druk i dostawa kalendarza na rok 2025, format A3, 13 stron, kolor, zadruk jednostronny, 500 egzemplarzy, spirala po krótszym boku, papier minimum 170 g. W środku 12 fotografii biorących udział w konkursie fotograficznym. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

5. Infrastuktura, sprzęty wystawiennicze:

  • Budki drewniane, wykonanie i dostawa budek drewnianych wystawienniczych, 4 sztuki. Specyfikacja: wymiary minimum: 250x140x230 cm w konstrukcji drewnianej z drewna sosnowego impregnowanego, wyposażonych w ladę wystawienniczą (bez zadaszenia) z podestem. Konstrukcja budek jest przewidziana do łatwego demontażu. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zadaszenie do budki z Utopcem, projekt, druk i dostawa poszycia- plandeki (daszku i pleców) na budki wystawiennicze służące lokalnym wystawcom w ilości 4 sztuk. Na każdej plandece na daszku logo Produkt Lokalny Euro-Country. Kolor plandeki zielony. Wymiary plandeki dostosowane do wymiarów zewnętrznych budek wystawienniczych: 2,5m x 1,4m x wysokość 2,3m. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Lady drewniane, wystawiennicze, 6 sztuk. Wymiary minimum 180 x 60 wys. 85 cm w konstrukcji drewnianej z drewna iglastego impregnowanego. Konstrukcja lad przewidziana do łatwego demontażu. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Znak graficzny na ladę z Utopcem, projekt, druk i dostawa, 6 sztuk tabliczek/znaków graficznych, logotypu „produkt lokalny Euro-Country” wydrukowanego na trwałym materiale w formie okręgu w kolorze, średnica minimum 40 cm. Znak będzie zamontowany na ladzie wystawienniczej dla lokalnych producentów. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Namiot promocyjny + transport. Namiot reklamowy o wymiarach minimum 3x3 (45mm) z 3 letnią gwarancją na konstrukcję. Specyfikacja: Projekt, wykonanie i transport do klienta. Stelaż namiot ALU 3/3, dach 3/3 , ściana 3m, 3x ściana pełna, 1x półbok, ściana połowiczna, lada do półboku, zestaw kotwiący do namiotu 4 elementowy, torba safe z klapką 3/3 koszt transportu. Namiot ma być elementem promocyjnym, motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Ławostoły + transport, zakup i transport kompletów ławostołów - stół minimum 70 cm plus 2 ławki, 6 kompletów/zestawów. Wymiary stołu: szerokość: minimum 70 cm, długość minimum 220 cm, wysokość: minimum 78 cm, grubość drewna: minimum 26 mm ± 1. Wymiary ławek: szerokość: minimum 25 cm, długość minimum 220 cm, wysokość: minimum 48 cm, grubość drewna: minimum 28 mm ± 1. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Parasol promocyjny + transport, projekt, druk i dostawa 1 szt. wymiary 2,5 x 2,5 m parasola promocyjnego 100% zadruk z podstawą krzyżową, dach, konstrukcja, podstawa krzyżowa, pokrowiec transportowy, 100% zadruk metodą sublimacji. Wykonane z podwójnie impregnowanej tkaniny poliestrowej o gramaturze ok. 240 g/m2; wodoszczelne, odporne na rozdarcia i uszkodzenia mechaniczne, na poszyciu drukowana jest odporna na ścieranie grafika. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Dyspenser do soku/wody + transport, zakup i transport, zakup dyspensera do napojów, pojemność 7 litrowy zbiornik, higieniczna tacka ściekowa w zestawie, chłodzenie za pomocą rurki do lodu wykonanej ze stali nierdzewnej skutecznie obniża temperaturę napoju, stabilność 4 antypoślizgowe nogi z gumy, kompatybilność ze szklankami o maksymalnej wysokości 14,5 cm. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Warnik + transport, zakup i transport, zakup i transport warnika do wody-13,5l, moc 2500 W, z opiekaczem. Niezbędny do szybkiego podgrzewania napojów do 30-110°C, duży zbiornik 13,5l, ochronne termoizolowane uchwyty, chroniące przed przegrzaniem zapewniające bezpieczeństwo, kranik do dokładnego porcjowania napojów. Izolacja dwuścienna, konstrukcja utrzymuje gorące oraz zimne napoje w optymalnej temperaturze. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Kociołek do zupy + transport, zakup i transport, kociołek do zupy do szybkiego podgrzewania potraw, moc 400 W, stal szlachetna, pojemność 10 l, zakres temperatury 35-80°C odpowiedni dla wielu dań, pokrywka z nienagrzewającym się uchwytem i zawiasem, zbiornik ze stali nierdzewnej. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Leżaki z Utopcem + transport, projekt, druk i dostawa minimum 20 leżaków promocyjnych reklamowych. Materiał minimum 270g/m2, pełna sublimacja, 3-stopniowe zabezpieczenie, drewniany stelaż. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Kostki promocyjne + transport, projekt, druk i dostawa mega Puzzli kostek reklamowych 50 cm z dowolnym nadrukiem, 9 szt. Poszycie: tkanina poliestrowa ok. 220 g/m2, podwójnie impregnowana, z nadrukiem sublimacyjnym. Wypełnienie: twarde - blok styropianowy (polecany na kostki służące jako stoliki lub puzzle). Spód kostek zamykany jest na mocny rzep, co daje Ci możliwość zdejmowania pokrowca, w celu jego wymiany lub wyczyszczenia. Wymiary 1. kostki: 50 x 50 x 50 cm. Waga 1. kostki: ok. 2,5 kg. Wymiary ścianki z puzzli: 150 x 150 x 50 cm. Waga ścianki (zestawu 9. kostek): ok. 22,5 kg. Ilość kostek w zestawie: 9. Logotypy zgodnie z Księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

6. Infrastruktura, sprzęty rekreacyjno-promocyjno-turystyczne oraz promocja

  • Tablice promocyjne centra miejscowości-projekt, wykonanie 10 projektów dla 10 sztuk tablic promocyjnych. Na tablicy mapka miejscowości, informacje o ciekawych miejscach w danej miejscowości i danej gminie, informację „gdzie jesteś" i ile km jest do najbliższej np. ścieżki rowerowej lub/i innych atrakcji turystycznych. Szerokość planszy 2,4mx1,20m. Tablice muszą posiadać niezbędne logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020. Motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania.
  • Tablice promocyjne centra miejscowości- wydruk, montaż i transport 10 tablic (9 istniejących i 1 nowej) dojazd, montaż nowych tablic, demontaż starych + utylizacja, ewentualne czyszczenie ram, nóg z malowaniem farbą antykorozyjną. Przygotowanie nowych tablic (podkład aluminium warstwowe minimum 3mm, wydruk laminowany folią UV. Przygotowanie i montaż nowej tablicy. Szerokość planszy 2,4mx1,20m. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Tablice promocyjne stanice nad Odrą – projekt, wykonanie 5 projektów dla 5 sztuk tablic promocyjnych na stanicach przy rzece Odrze. Na tablicy mapka miejscowości, informacje o ciekawych miejscach w danej miejscowości i danej gminie, faunie i florze Odry, informację "gdzie jesteś" i ile km jest do najbliższej np. ścieżki rowerowej lub/i innych atrakcji turystycznych. Szerokość planszy 1,20x1,46m. Tablice muszą posiadać niezbędne logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020. Realizacja zima/wiosna 2024. Motywem przewodnim ma być Utopiec, znak graficzny promujący nasz teren i działania.
  • Tablice promocyjne stanice nad Odrą-wydruk, montaż i transport, wymiana 5 sztuk tablic na stanicach wodnych obejmująca: dojazd, demontaż starej tablicy+ utylizację oraz montaż nowej tablicy (podkład aluminium warstwowe minimum 3mm, wydruk projektu z laminatem UV). Szerokość planszy 1,20x1,46m. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Wiata w Lubieszowie, zakup, wykonanie i montaż wiaty drewnianej w Lubieszowie o wymiarach minimum: 7x5m, z dachem dwuspadowym, kąt nachylenia minimum 22° na podłożu utwardzonym, wybrukowanym kostką brukową. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Promocja festiwalu smaków w Lubieszowie, zakup kampanii radiowej promującej festiwal smaków organizowany w Lubieszowie. Nagranie reklamy do 30 sekund i 12 emisji spotu w lokalnym radiu. W treści ogłoszenia powinna się znaleźć informacja o dofinansowaniu z PROW 2014-2020.
  • Zakup i transport zmywarki do świetlicy w Jakubowicach i Grudyni Wielkiej, zakup i transport 2 sztuk zmywarek wolnostojących, wymiary minimum 60x84,5x60cm, automatycznie otwierane drzwi, szuflada na sztućce, poziom hałasu 44dB, panel sterujący zewnętrzny odkryty, sterowanie elektroniczne, wyświetlacz LCD. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zakup i transport kuchni gazowo-elektrycznej do świetlicy w Jakubowicach i Grudyni Wielkiej, zakup i transport 2 sztuk kuchenek gazowo-elektrycznych wolnostojących, wymiary minimum 50x85x60cm, z termoobiegiem, klasa energetyczna A, moc przyłączeniowa 3.1kW, napięcie zasilania 230V instalacja jednofazowa, 4 palniki gazowe, ruszt dwuczęściowy żeliwny. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zakup i transport stołu nierdzewnego ze zlewem 2-komorowym minimum 180x60x85cm do świetlicy w Jakubowicach i Grudyni Wielkiej, zakup i transport 2 sztuk stołów ze zlewem 2-komorowym wykonanych ze stali nierdzewnej. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zakup i transport stołu roboczego nierdzewnego z szafką (drzwi otwierane), minimum 80x60x85 cm do świetlicy w Jakubowicach i Grudyni Wielkiej, zakup i transport 2 sztuk stołów roboczych o wymiarach minimum 80x60x85 cm z szafką z drzwiami otwieranymi wykonany ze stali nierdzewnej. Wewnątrz szafki półka. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zakup i transport stołu roboczego nierdzewnego z szafką (drzwi przesuwne), szer. minimum 80x60x85 cm do świetlicy w Jakubowicach i Grudyni Wielkiej, zakup i transport 2 sztuk stołów roboczych o wymiarach minimum 80x60x85 cm z szafką z drzwiami suwanymi wykonany ze stali nierdzewnej. Wewnątrz szafki półka. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Wieża dla ratowników na Dębowej, zakup, transport i montaż wieży ratowniczej charakterystyka: konstrukcja stalowa, ocynkowana. Podest wykonany z drewna. Dach wykonany z laminatu lub materiału. Siedzisko, konstrukcja dwuwarstwowa z PE. Wymiary: wys. całkowita: 4,7m, wys. podest: 2,6-2,7 m, rozstaw podestu: 1,2x1,3m, wys. Podstawy: 2-2,1m, rozstaw podstawy:2,2-2,3m, konstrukcja na rurach 42.4x3 i profilu na ramę 50x50x3. Wyposażenie: uchwyt na koło ratunkowe i boję SP. Uchwyt na maszt flagowy z dwoma masztami i z kompletem flag. Punkt montażowy do masztu flagowego. Siedzisko ratownika. Tablica meteo wraz z projektem. Parawany x2. Klucz rurowy do montażu konstrukcji. Komplet/zestaw montażowy zawierający podkładki oraz nakrętki. Koło ratunkowe. Boja SP. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Wiata w Sukowicach, wykonanie i montaż wiaty drewnianej w miejscowości Sukowice w gminie Cisek, przy świetlicy wiejskiej o wymiarach 5,5mx11,5m zgodnie z projektem. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Regał narożny, zakup i transport 1 szt. regału narożnego o wymiarach Szerokość: minimum 280cm. Głębokość: minimum 28cm. Wysokość: minimum 237cm. Szerokość po prawej: minimum 215cm. Szerokość po lewej: minimum 135cm. Obciążenie półki: minimum 30kg. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Regał na książki z szufladą, zakup i transport regału na książki z szufladami Szerokość: minimum 80cm, Głębokość: minimum 43cm, Wysokość: minimum 101cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Sztaluga, zakup i transport 2 sztuk sztalug dwustronnych, drewnianych, miękkich, dziecięcych o wymiarach: Długość: 66cm, Szerokość: 48cm, Wysokość: 112cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Stolik długi z szufladami, zakup i transport stolika z miejscem do przechowywania, kolor biały/szary, wymiary Szerokość: 119cm, Głębokość: 57cm, Wysokość: 52cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zestaw Stolik + krzesła, zakup i transport 2 sztuk kompletów: stolików dziecięcy i 2 krzesła, biały/sosna. Wymiary: Długość stołu: 63cm, Szerokość stołu: 48cm, Wysokość stołu: 45cm, Szerokość siedziska: 28cm, Głębokość siedziska: 28cm, Wysokość siedziska: 28cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Fotel, zakup i transport 2 sztuk foteli typu uszak. Wymiary: Szerokość: minimum 82cm, Głębokość: minimum 96cm, Wysokość: minimum 101cm, Szerokość siedziska: minimum 49cm, Głębokość siedziska: minimum 54cm, Wysokość siedziska: minimum 45cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Krzesła, zakup i transport 10 sztuk krzeseł drewnianych, składanych. Wymiary: Szerokość: minimum 44cm, Głębokość: minimum 51 cm, Wysokość: minimum 77cm, Szerokość siedziska: minimum 38cm, Głębokość siedziska: minimum 3cm, Wysokość siedziska: minimum 46cm . Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Stoły, zakup i transport 4 sztuk stołów drewnianych o wymiarach Wysokość: minimum 75cm, Długość: minimum 75cm, Szerokość: minimum 63cm. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Zestaw 12 puf ze stojakiem, zakup i transport zestawu piankowych siedzisk tęczowych z metalowym stojakiem. Zestaw zawiera 10 kolorowych kształtek piankowych, stojak o otwartej formie, która zapewnia łatwy dostęp do zawartości, wesołe barwy, zachęcające do korzystania. Wymiary regału minimum (szer./gł./wys.)32/32/120cm Wymiary pufy minimum (szer./gł./wys.)10x 30/30/10cm . Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.
  • Dywan, zakup i dostawa dywanu dziecięcego wielokolorowego o wymiarach minimum 2,4x3,3m, tkanego maszynowo, wysokość runa minimum 9 mm, w kształcie prostokąta. Logotypy zgodnie z księgą wizualizacji PROW 2014-2020.

7. Oznakowanie ścieżek rowerowych

  • Opracowanie projektu oznakowania ścieżek rowerowych - ścieżka jako produkt turystyczny dla gmin: Pawłowiczki, Reńska Wieś oraz Polskiej Cerekwi, projekt oznakowania powinnien obejmować trasy oznakowania o długościach w:
  • a/ Gminie Pawłowiczki łącznie minimum 94,9 km
  • b/ Gminie Polska Cerekiew łącznie minimum 21,1 km
  • c/ Gminie Reńska Wieś łącznie minimum 45,5 km
  • oraz Tablice informacyjne dla ww. 3 gmin.

Dokumentacja projektowa tras rowerowych powinna obejmować minimum:

    • mapę docelowego przebiegu tras w nawiązaniu do innych istniejących i planowanych tras Śląskiej Sieci Tras Rowerowych
    • wykaz ciekawostek krajoznawczych i obiektów zagospodarowania turystycznego przy projektowanych trasach rowerowych i w ich pobliżu,
    • opis z zestawieniem przebiegu projektowanych tras wraz z kilometrażem oraz informacjami o nawierzchniach i stanie dróg,
    • profile podłużne projektowanych tras rowerowych,
    • projekt organizacji ruchu drogowego, z tym:
    • o inwentaryzację geometrii wszystkich skrzyżowań wzdłuż wcześniej ustalonych przebiegów tras rowerowych i istniejącej organizacji ruchu drogowego na tych skrzyżowaniach,
    • o całość projektowanego oznakowania ze wzorami i zestawieniami znaków tras rowerowych, zestawieniami drogowskazów, tablic informacyjnych i szkicami lokalizacyjnymi całości oznakowania,
    • uzyskanie zatwierdzenia projektów organizacji ruchu drogowego przez GDDKiA – Oddział w Opolu, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego w Opolu i Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu i innymi niezbędnymi instytucjami,
    • wytyczne do wykonania tablic informacyjnych z mapą turystyczną gmin Pawłowiczki, Polska Cerekiew i Reńska Wieś,
    • uzgodnienia przebiegu tras rowerowych z Nadleśnictwami: Kędzierzyn-Koźle, Rudy Raciborskie i Prudnik,
    • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
    • wykazy działek geodezyjnych dróg, po których prowadzą projektowane trasy rowerowe,
    • kosztorys inwestorski z przedmiarem,
    • 4 komplety wersji papierowej dokumentacji i jej wersję elektroniczną, w tym całość w plikach PDF oraz w zależności od pliku do edycji w plikach DOC, XLS, DWG lub JPG.
    • Powyższe elementy składające się na operację powinny być oznakowane w oparciu o księgę wizualizacji i logotypy PROW 2014-2020 oraz LOGOTYP LEADER dostępną pod linkiem: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy.

Najważniejsze informacje na temat naboru wniosków:

  • Zakres tematyczny: przewidziano wsparcie na operacje w zakresie określonym w § 2 ust. 1 pkt 6 oraz 8 rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej oraz promowanie obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażania operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2017 r. poz.772; zm.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1588)/ PRZEDSIĘWZIĘCIE IV. Produkt turystyczny Euro-Country, cel szczegółowy 2.1 Społeczeństwo świadome zasobów przyrodniczych, historycznych i kulturowych, cel ogólny 2. Atrakcyjna oferta regionu w oparciu o lokalne zasoby.
  • Termin i miejsce składania wniosków: wnioski należy złożyć w terminie 30 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji w biurze Stowarzyszenia „Euro-Country” ul. Karola Miarki 2, 47-260 Polska Cerekiew w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Wnioski złożone po tym terminie nie będą podlegały ocenie. Wnioski należy złożyć osobiście lub przez pełnomocnika lub osobę do tego upoważnioną. Wnioski nadsyłane pocztą lub drogą elektroniczną nie będą podlegały ocenie. Wnioski o przyznanie pomocy wraz z niezbędnymi załącznikami powinny zostać sporządzone na właściwych formularzach w wersji papierowej i elektronicznej, podpisane i wypełnione zgodnie z instrukcjami ich wypełniania. Za prawidłowe sporządzenie wniosku i załączników odpowiada wnioskodawca. Po złożeniu wniosku w biurze, wnioskodawcy nie przysługuje prawo do uzupełnienia lub poprawiania wniosku lub jego załączników. Ewentualne wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku mogą mieć miejsce wyłącznie na wezwanie Stowarzyszenia.
  • Wskazanie wysokości limitu środków w ramach ogłaszanego naboru. Limit dostępnych środków 135 724,29 EUR (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy siedemset dwadzieścia cztery euro i 29/100 centów).
  • Forma wsparcia: Pomoc na operacje w zakresach: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej oraz promowanie obszaru objętego LSR, w tym produktów lub usług lokalnych przyznawana jest w formie refundacji kosztów kwalifikowalnych operacji, w wysokości zgodnej z przepisami rozporządzenia, tj.:
  • 70% kosztów kwalifikowalnych – w przypadku podmiotu wykonującego działalność gospodarczą, do której stosuje się przepisy ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;
  • Całkowita wartość operacji wynosi nie mniej niż 135 724,29 EUR.
  • Operacja nie powinna służyć indywidualnej promocji produktów i usług lokalnych oraz nie dotyczy organizacji wydarzeń cyklicznych z wyjątkiem wydarzenia inicjującego cykl wydarzeń lub wydarzenia specyficznego dla danej LSR, wskazanej i uzasadnionej w LSR, przy czym przez wydarzenie cykliczne rozumie się wydarzenie organizowane więcej niż jeden raz oraz poświęcone przynajmniej w części tej samej tematyce. Infrastruktura powinna być ogólnodostępna i niekomercyjna.

Warunkiem udzielenia wsparcia jest złożenie w podanym terminie i miejscu 3 egzemplarzy wniosku o przyznanie pomocy w wersji papierowej i 1 w wersji elektronicznej wraz z niezbędnymi załącznikami dotyczącymi realizacji operacji:

a) zgodnej z zakresem tematycznym wskazanym w ogłoszeniu;

b) zgodnej z LSR (za zgodną z LSR może zostać uznana operacja, która: zakłada realizację operacji zgodnej z przedsięwzięciem IV LSR Stowarzyszenia „Euro-Country” oraz przyczynia się do osiągniecia niżej wymienionego wskaźnika:

-  Liczba operacji mających na celu promocję obszaru i jego zasobów

- zgodnej z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym:

- zgodną z formą wsparcia w ogłoszeniu naboru wniosków o przyznanie pomocy,

- zgodną z warunkami udzielenia wsparcia obowiązującymi w ramach naboru.

c) która w wyniku przeprowadzonej oceny zgodności z Lokalnymi kryteriami wyboru uzyskała co najmniej minimalną liczbę punktów określoną w ogłoszeniu.

d) która spełnienia warunki przyznania pomocy określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r.

Kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji:

  1. Odbiorcami projektu są środowiska wskazane w LSR jako grupy defaworyzowane - liczba pkt. 2
  2. Wpływ projektu na ochronę środowiska naturalnego na terenie LGD - liczba pkt. 1
  3. Wykorzystanie lokalnych zasobów w projekcie - liczba pkt. 1
  4. Doradztwo w biurze LGD - liczba pkt. 1
  5. Projekt realizowany jest w partnerstwie - liczba pkt. 2
  6. Poziom wkładu własnego wnioskodawcy - liczba pkt.2

W przypadku operacji realizowanych w ramach przedsięwzięcia IV maksymalna ilość punktów – 9 minimalna ilość punktów - 4

Uwaga: W sytuacji kiedy na liście rankingowej projektów wybranych do dofinansowania znajdą się projekty o takiej samej liczbie punktów, o ich kolejności na liście zadecyduje data i godzina złożenia danego wniosku w Biurze Stowarzyszenia (zgodnie§ 26, pkt. 10 Regulaminu Rady).

  • Informacja o wymaganych dokumentach, potwierdzających spełnienie warunków przyznania pomocy oraz kryteriów wyboru operacji:

Do wniosku należy dołączyć dokumenty określone w sekcji B.VII. INFORMACJA O ZAŁĄCZNIKACH

wniosku o przyznanie pomocy, które wg. zapisów instrukcji wypełniania wniosku- wersja PROW 2014-2020_19.2/3/z  są obowiązkowe dla podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy i danej operacji planowanej do realizacji, ze względu na jej specyfikę.

Polska Cerekiew, 21.11.2023 r.

Załączniki:
Plik
Pobierz ten plik (ogłoszenie 1_2023_W.pdf)ogłoszenie 1_2023