Operacja własna pod nazwą "Promocyjnie i edukacyjnie z utopcem" była naszym działaniem dotyczącym promocji i edukacji o Utopcu. Wszystkie zaplanowane działania promowały teren Stowarzyszenia Euro-Country, zawierały informacje dot. Stowarzyszenia „Euro- Country” jego zasobów oraz były sygnowane logo z Utopcem. 

Nasza działalność  jest bardzo różnorodna, jako organizacja pozarządowa zrzeszająca różnego rodzaju podmioty, działamy w bardzo wielu dziedzinach, od produkcji materiałów promocyjnych, organizacji różnego rodzaju przedsięwzięć, zakupu sprzętów po oznakowanie ścieżek, jednakże wszystkie zaplanowane koszty są powiązane między sobą i składają się na wspólną całość, każdy element projektu został dokładnie przemyślany, zaplanowany i skonsultowany z naszymi najaktywniejszymi członkami.

  • Wszystkie wydane materiały promocyjne promują teren Euro-Country oraz jego zasoby i działania, na wszystkich materiałach  zamieściliśmy nasz logotyp z Utopcem, który jest już od dłuższego czasu elementem charakterystycznym dla wszystkich naszych działań od publikacji po oznakowanie ścieżek. 
  • Szkolenia, warsztaty, wyjazdy studyjne, główną tematyką wszystkich działań były tematy związane z produktem lokalnym, promocją różnego rodzaju produktu. Pierwsze zaplanowane szkolenie dot. socialmediów obejmowało tematyką zagadnienia promocji i wykorzystania różnego rodzaju produktów lokalnych na portalach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, YouTube, praw autorskich oraz wykorzystania praw pokrewnych, wykonywania zdjęć/video, tworzenia postów oraz rozliczenia księgowych. 
  • Konkurs plastyczny o Utopcu oraz Konkurs fotograficzny o zasobach terenu, konkursy obejmowały wspólną dla całego projektu tematykę promocji produktów lokalnych w tym przypadku Utopca oraz innych zasobów terenu Euro-Country. Tematyka konkursów świadczy o propagowaniu przez Stowarzyszenie walorów terenu jakimi są: nasz Utopiec oraz zasoby terenu: przyrodnicze, historyczne i kulturowe. Uczestnicy konkursów zostaną obdarowani przez LGD m.in. materiałami promocyjnymi wykonanymi w ramach projektu.

Operacja była podzielona na cztery działy:

  • 1. Materiały promocyjne
  • 2. Szkolenia, warsztaty, wyjazdy studyjne,
  • 3. Konkurs plastyczny o Utopcu,
  • 4. Konkurs fotograficzny o zasobach terenu. 

Wszystkie zaplanowane zadania są spójne oraz stanowią całość z pozostałym zakresem rzeczowym operacji. Wszystkie zaplanowane zadania są racjonalne i zasadne, i wpływają w bezpośredni sposób na promocję i rozwój naszego terenu.

20240620 090616

20240624 162453

20240627 171639 kopia

BIDON BIO I.A.11 1

GRA PLENEROWA I.A.14 2

KOLOROWANKA I.C.2 4

PODUSZKA Z UTOPCEM I.A.20 2

PUZZLE I.A.17. 6

 FOLDER PC I.A.25 2

KSIĄŻKA PC I.A.24 2

MAPA I.A.5. 2